Tuesday, August 4, 2009

++400 the one with monday eating

our HOD's lastday. makan sampai beranak.
kakcima also tapau-ed some kueh2, we continue eating at our locaton upstairs sampai dah balik pon i still dlm keadaan mengunyah2. dah mcm kambing lah pulowk.
gambar courtesy of kakcima's henfon.




muka bertenang menunggu pengumuman utk makan.




picture source: kakcima's iphone
currently listening to:the fray - look after u
currently feeling:LAPAR!!! harini ialah puasa
i wanna be:a supermodel

6 comments:

nanako said...

cikpah... aku seperti mengenali wanita kurung berbaju oren tu la :D sapekah gerangan nama nya???

videLcute said...

kak eyesah. hehe aku tanye dia tadi, dia kenal tak azna, dia ckp dia kenal :p. ko penah keje kat hitech rupenye :p

asitoque said...

wei.. aku mcm ade komen kat post ko b4 this. tp post ituh telah di delete kah?

videLcute said...

hehehe, the best 2 weeks telah meningkat kpd 2 minggu setengah :D, entry is to be advised.:D ngeeeeeheeee.
btw, start manday morning yg aku post entry tuh yan keje shift malam, tu psl mcm sedih x dapek eden nak deting tiap2 malam T_T...

asitoque said...

ahahhaha... bulu ketiak..! nanti aku pos kat blog!

nanako said...

tak sangka lak ko satu dept ngn die... aah aku kenal die kat hitech...