Tuesday, March 31, 2015

++the one with kuih sam's grocer

aku rase aku dah tekene sumpahan kuih sam's grocer.
diorg ni mesti letak samting ni (standed typical malaysian, asal sedap sikit nak tuduh kedai tu pakai pelaris, lol).
takdela.
mmg betul sedap manis le ting.
aku suke.
pelik, selalunye tiap jenis makanan (even kuih sekalipon), aku suke snap gamba before.
nih dah 3 kali aku beli kuih sam's grocer, aku lupe amek gamba dan terus licin.
manis dia, mmg cukop utk aku yg kuat manis kencing manis nih.
ape brg kuih melayu tp tawar, ye tak?
satu, kuih bingka ubi dia. mmg sedap.
lagi satu kuih golang (kuih keria) dia, mestila manis dah name salut gula. takkan salut gula tp tawar kan.
sedap, aku suke. lulus kemanisan org n9 yg kuek manih.

kuih nyonya kuih yg kat midveli tu xbleh celen. yg ni menang.

hidop kuih manis!

(dah berpenyakit nanti tau la ko videl, nangih pon xdo guno)

currently listening to:christina perri arms
currently feeling:happy
i wanna be:rich and infamous.

No comments: