Friday, March 6, 2015

++the one with the limit

aku pon same!!!
aku pernah rase tu.
perasaan nak pergi jauh.
nak keluarkan semua duit yg ade (jika ade), nak jual kete, emas, furnitures, electricals, jual segala harta.
dan merantau,
atau travel.
tanpa plan.
tanpa sempadan.
nak bawak 3bungkus maggi yg ade 5pek didlmnya tu.
sehari kalo makan se pek, boleh atlis hidup for 15days. selang seli dengan 15days makan bread or something.
kalau.
kalau mmg bebetul tanak balik in anytime soon lah.

tapi aku takot.
takde telor katenyer.
aku takot kene rogol.
which is not necessary. aku gemok. takde sape berani dekat.
aku takot menderita.
which is not necessary, aku pasti happy tgk gelagat org kan?
aku takot sepi.
which is not necessary, aku disini pon sepi selalu.
aku takot dirompak.
which is not necessary, kat malaysia kadar jenayah lebih tinggi.
aku takot lepas beberapa hari dah x selera makan maggi.
ya, mungkin itu? sbb dah biase mkn nasi. tiap hari.
ah itu boleh je kot. sedangkan dulu mase study time sengkek tiap hari mkn je maggi, hidup je lagi.

jadi ape yg aku takot sgt tu?
komitmen?
aku xde komitmen. sgt. kot?

aku takot jauh? ke? dulu boleje jauh.

hnmmm...

currently listening to:josh radin - closer
currently feeling:hnmmm
i wanna be:rich

No comments: