Thursday, March 15, 2007

++049 the 6 weird things. xD

i read around about people tagging other people about the 6 weird things about themself, and, i think its the season of 6 weird thing. ehehe. but, for now, i dont wanna write about 6 weird things about myself, but, 6 weird thing about others that i found it very, err, very weird lah. hehe. 8-x.

1. org yg duduk dlm cinema yg kepala dia tinggi. the one that can't chill. mcm kenapakah kena duduk secare tegak dan tidak bersandarkan kepala. aku tinggi gak, seriously, tapi, kalo duduk tetegak cemtuh kan ke kejang kepale? bayangkan cinema yg curam pon, kepala kau ialah menghalang pemandanganku, bagaimana pula dgn cinema yg kecerunannye hanyalah m=0.01????

2. org yg kencing tapi tanak flush. susah ke nak flush ek? kalo toilet awam dan flusher [flusher???] dia adalah tesekat tuh aku blehla mengerti.. nih masalahnye toilet ofis woi! kalo kencing ko kale putih suci dan murni, atau kuning cair2 otak je takpe gak, nih tak, kencing kale teh o, ade hati tanak flush. nak kate nak save air, ni bukan toilet rumah, kampeni yg bayar bil air kan ke :-?? [bila air? 8-> ]

3. org yang kluar simpang tetibe, pastu overtake depan kete kite, pastu dia bleh bawak alala bersiar2 di jalanan lengang. yg sampai kite kene emergency break. haihh bengang giler.

4. pompuan gile yg duduk sebelah aku mase tgk 300 malamsemalam. kenapakah nak kena jadik narrator dan citer semua mende yg bakal terjadik e.g: "lepas nih dia bangun" [mase leonidus melutut kat raja pondan tuh]. zzzzzzzZzzzZzz.. kalo ko nak citer kat kedai mamak dgn kawan2 ko ke, nak cite dlm blog ko ke, aku bleh lah close blog ko tuh.. nih tak, ko duduk dlm cinema, sebelah stranger, dan ko expect ko tak spoilkan cite tuh kan??? rase nak penampar je. well, she's a stranger to me, takkan nak sound kot, all i can do is mengeluarkan bunyi sigh secare kuat dan mengadu kpd atuk "spoiler sial minah sebelah nih". nak belagak yg dia dah tgk for the 2nd time or what?

5. lelaki yg nak awek dia kurus kerempeng mcm kepingan jagung pagi dan perempuan kerempeng yg inginkan kerempengan lagi dan lagi dan membuatkan perempuan seperti saye ialah gemok seperti kate winslet :-".

6. org yg mkn nasi lemak dgn kacang [some even ordered: kacang lebih ye makcik]. :-s. kenapa kacang ek? ikan bilis ok ah, tp, kacang mcm tak masuk je :-?? [sbb aku tgh mkn nasik lemak niha dan berpeluh2 nak asingkan kacang2]. xD

currently listening to: ed vedder - last kiss
currently feeling: sleepy liao
i wanna be:back home.

10 comments:

Anonymous said...

hahaha..aku la tu weih..yg mkn nasik lemak ngn kacang lebih..n kalau sape mkn nasik lemak ngn aku, tp takmo kacang, dialu-alukan campak kekacang tu kepadaku..lenkali kalau kita mkn nasik lemak sesame, aku cop kacang ko eh..haha..

videLcute said...

:)))
ko tak rase ke rase kacang tak masuk ngan rase nasik lemak :-?? ehehehe. ok, nengkali kite wajibulghunnah mkn nasik lemak kalo kite terkeluar bersame dan kacangku milikmu [trade dgn ikan bilis ko :p]

Anonymous said...

haha.. setuju che pah.. tak sesuaiii langsung nasi lemak ngan kacang!!

kacang tak sesuai di makan dengan apa2 pon sebenarnye.. especially nasi lemak ngan air batu campur.

hehe.. at least for me la.. mesti kena request jangan letak kacang langsung.. takkesahla sebijik sebijik atau ground!

Anonymous said...

ye ke? apsal aku rasa sedap je kacang ngn nasik lemak tuh?
mcm every suap kena ada at least 1 kacang..hahaha..n aku tak suka ikan bilis goreng tu..okeh..ko bleh amik ikan bilis ku itu..

videLcute said...

chikong: yayyy ade geng!! eh, tp abc, aku ske ade kacang merah tuh. redbean. :-s ehehehe..
kalo x mkn kcg in nasik lemak, sure org mengate aku nak jage muke, padahal.. aku bukan tk mkn kacang, kalo kacang alone [mcm kacang mase dlm MAS plane tuh], i mkn je :-"

wawie: kau telah dikacangin. :p
ok bagus, exchange. sistem barter all the way!~

melloyz said...

hahah ... aku rase kacan okay je .. tapi susah nak dapat kacang yg sedap la .. sokmo nye lemau.
uhh .. cpah adakah ko suke 300 tu ( beside the "300" itself la ..) kenapakah aku rase sunnguh boring tapi org lain nak tgk sampai 2-3 kali?? pelik nye

videLcute said...

aku rase aku suke 300 tuh, beside imagining that they r me ahahahhaha, aku bayangkan aku yg huyung hayang hayun spear bunuh monster monster mcm dalam game:r.o.s.e splash splush hiyarrrrkkkk yah yahh arkkkk.. ahahahaha. accept aku champs, bukan knight. ok, high imagination. abaikan.
[dan aku tutup mate each time kepale putus ke dsb. hehek]

imah, aku rase ko dah ke-tua-an ;)).
time to settle down ah tuh. 8-> nak nasik ayam sebagai menu majlis kenduri kawen plisss.

Anonymous said...

eeee bestkan citer 300 tuh? dia nye cinematography memanag cantik..very stylish gituuu...

masa ku tgk 300 tuh pon, ada awek kat blkg aku ni pon bising..isk tensen aku..asik dok komen jeeee...

Anonymous said...

oih laa.. sangatt "wow"! kenapekah cite 300 ade peng-spoiler eh? kenape? sama la plak? tapi mamat nih duk kat belakang ai. siap leh cite sejarah apetah? patu cam kata tak logik nigga yg belakon jadi parsi. sukati mak pak encik frank miller tu ah b-( bile time makhluk apetah kua takde lak nak kata tak logik? bunuh gak mamat belakang nih. tawu la ko ade baca komik dier. boleh tak tolong jangan spoil? "this is sparta!!" *sepak ko!* :">

hh said...

chy: haihhh, pressure duduk dedekat ngan org yg gedik cemtuh. i know how u feel. kalo ade superpower, dah lame aku terajang sambil tutup mate :D

takeru: hohoh emo plak dia nih :p
"this.is.sparta" *sepak jugak!* masuk dlm perigi buta. ahahahaa
tapi, mmg spoiler is a banned! wajib dibunuh secara begitu!