Tuesday, January 15, 2008

++165 the one who wants

Kau boleh acuhkan diriku Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku Kepadamu
Kuyakin pasti suatu saatSemua kan terjadi
Kau kan mencintaikuDan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apa pun terjadi Kujanjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka Untuk masa lalu


i think rony got a beautiful voice, only that he doesnt have killer/notkiller-but-sweet look. but, he is the one who made me crave for this song.
i put rony's version in embedded video from utube below, u go search the original song from once at utube sendiri.

tihihi, whats wrong with me being obsessed over watching oiam u ask?
guek mmg suke tgk org nyanyi2 ni. takboleh nak buat ape.

currently listening to:once - aku mau
currently feeling:gembire sedikit sebanyak. takut juga sedikit sebanyak tapi tidak perlu memikir kerana ia bukanlah sesuatu yg cantik.
i wanna be:

2 comments:

Pojan said...

saya setujuk!!!
ronnie sebenarnye sore paling best antara sume jantan sana

tapi biasa la, rupa kurang, susah la nak proceed to the next stage.

videLcute said...

kannnnnnnn
mmg sore dia plg best, tp, dah kua dah pon :-s