Monday, August 11, 2008

++239 the one with kaklong wedding

hai hai hai
budak gomok in da house =p
giler ah gomok gilo lah aku ni, need diet express segera!
gamba tak tersusun, mostly in latest date order.
thanxxxx sgt kat atukkuh sayang, yg jadik semi-pro photog utk kaklong.
preparation-day-thurday-07/08/08 = 500++ pictures
nikah-day-friday-08/08/08 = 1200++ pictures
reception-saturday-09/08/08 = 1000 pictures
reception-lelaki-sunday-10/08/08 = 390 pictures.
itu belum tambah gamba from kaklong's official fotographer lagik. we have yet to wait for the raws from him. tak sabar nyer.
mcm aku pulak yg kawen nyer.
thanx too to lely&hasben & oa&hasben yg sudi mengharungi taik2 lombu utk sampai ke pasir ambor:D
thanxxxxx.
lagi ape ek?
makan banyak sgt buah manggis + pengat durian, aku sampai hari ini batuk2 + sakit dada. kesian ai. :(.


ini kaler merah, reception rumah lelaki..





ngengado


bukak hadiah malam itu..


atuk syok sendiri..

potong kek hantaran.

my brother's convocation the same day reception kaklong rumah aku. tsk tsk kesian.

hadiah2 dia

masterpiece atuk yg dibangge2kan beturut2..




laily&hasben. thanx makcik sbb dtg kg ai :D




































oa&laily.. eh gamba zul takdok plak ek?






































aku tatau ah ape motif atuk amek gamba rambai nih.. ZZZ




apo kojo eh jang?

































ntah apo2 lah abg ipar aku buat dlm pokok nun..


































ni kelaka, bajet nak amek gamba alala baling bunga, tetibe terhempok kepale sendiri kot.

































gamba alala membelai2 bunga lah kekonon. cheh.

































kuarge abg ipar ituh
keluarga kami [minus banglang yg ade konvocation same day].

































atuk muke mcm samseng. mcm penjahat.



seriyes sebuah acara yg tabes. tah sape2 tah yg cadang diorg buat acare baling2 gula2 ni aaa


































sekitar kenduri sini..


hasan malek.. sape org kpil4h tak kenal hassan malek? eh, datuk hassan malek.

makan budokk 8-x

ntah penari2 mane ntah ni diorg ni amek.. sempat karaoke plak.
acecehhh..


ehem.. :* atuk the fotograper. [+cobaan memendekkan diri]

































kazen dan mazen

semalam yg hanget sepam~



sekitar malam berinai..


mak andams..



tummm parse ayerrrr... ya musker ayerr... kohkohkoh

friday:daylight:8/8/2008 majlis nikah time.



keluar ke bahau. dan menjadik vain.
kazen mazen yg takde yg tak nakal.
thursday:nitetime:7/8/2008: preparation..

thursday:daytime:7/8/2008 the preparation.

wednesday nite: journey from mutiara d4mansara.
hehe ini kat rumah beta di mutiara:D, nak tunjuk tv baru beli lalalala:-"
ini gamba2 kemere buruk ai :(




8 comments:

Anonymous said...

hoh!! ampun sebab tak berjaya menyampaikan diri ke umah ko. imah la ni. kensel kan plan. ehehe.

Anonymous said...

yum yumm...sedapnye buah rambaiiiiiiiiiiiii

aku rase acara baling gule2 tuh cam org johor punye adat ye tak...aku pon harituh ade gak acara baling gule2 kat muar...heheh

videLcute said...

wawie: penat ai tunggu korang tauuuuuuuuuuuuuu... [hehehe walopon tak tunggu pon:-"]
imah tuh mmg, kecik2 tanak mampoh, dah besar tabur2 janji2 manis. blom lagi jadik politician dah pandai bermulotmanis :-s.

owwek: rambai rumah aku ni masam nak mampos :D. sendiri tak penah terliur makan, patot aku amek gamba buah manggis, slurps slurps..

oh heh adat johor? tah sape2 lah sedare aku yg ngajar ni, aku rase pelik dowh ektibiti tersebut.

A. Aini said...

gila banyak nak mati gambar! gtau ur sis kan, print ALL pics pastu lekat kat dinding, buat jadi wallpaper. lawa wat.
oh oh! berapa banyak salin baju dow pengantin? gila fun dpt pakai paju macam2. and i sgt suka tiara/head piece masa nikah.

videLcute said...

baby:hehehehe, ai mmg tamak :D.
ALL pics at dinding bukan bleh kaver dlm rumah, sekali dgn rumah jiran2 punyer wallpaper pon buley!
sumer skali ade dekat 5 baju tp kejap2 je pakai. dah name raje sehari. ni raje 3 hari nih.

melloyz said...

cpahh .. jgn la camtu .. hehheheh .. nanti u kawin la i pegi ... hehehehhe. Dgn sabah2 pun i pegi

Whitelily said...

banyak gile gambar cpah...lawak lawak gamba baling bunga and tumpaster ayer kak long ko tuh..2 gamba tu aku gelak nak mampos..satu agi yg abg iparmu dok kat dalam pokok manakala kaklongmu dah siap posing muahahah sangat berada di dunia lain..anyway,
tahniah kak long!!!

videLcute said...

imahan: dgn sabah2 pun i pegi<---ni aku simpan dalam lubuk hati aku nih.. awas ko kalo ko tak dtg sabah nanti.=p

eja: nih baru 1/8888 drpd semua gamba ni. nak je aku letak sumer sekali!
gama kelaka ade byk wor, ade gamba abg ipar aku dukung akak aku kelaka nak mampos, tapi, sensitive to be issued. ko paham2 lah masyarakat malaysia.
:D