Tuesday, September 2, 2008

++247 the one with MPH clearance & MIFC & merdeka parade


1. MPH clearance at dewan apobondontah kat2 rumah owwe tuh. near sjk cina bandar utama. sales up to 80% 90% ntah, tapi, sgt sale. aku beli buku yg aku rase mcm biase takkan abis bace. do u know that i havent finish shopaholic yg aku beli pade tahun 2005 ituh??? punyerlah pemalas. itu buku yg kire menarik lah jugak utk di finish kan kan? skrg, mari teka ade berapa byk lagi buku2 yg aku tak sentuh langsung tapi hanyelah pameran semata2... my reader's digest collection yg mcm bible tuh. nehi langsung.
































2. me & NJs watch grand finale 'Malaysian International Fireworks Competition' and then lepak at williams and then lepak at ampang and then sampai rumah azan subuh, semayang dan tido.


3. went to yoye's wedding that saturday afternoon wiv atuk. hujan lebat. dan tidak ramai kawan2 yg dikenali accept our famous warrie&berg. where were u others?

4. malam merdeka tgk konsert katmane?? aku tgk konsert sendiri bikin tepat jam 12malammerdeka, di pentatonix ss15. atuk, ali, pake dan zhaf. dan 459 keping gambar utk peristiwa itu sahaja. layan.
[keputusan jamming dtg tibe2, semase kitorg ramai2 dinner kat williams malam itu]





5. balik rumah dah kol 2, pagi kene bangun kol 6. konon janji dgn pake nak jumpe kat lrt masjid jamek kol 7.30am. pukul 7.15am baru aku tercelik bijik mate dan terus duduk tegak drpd sisi terbaring. terkejot. zasss, terus terbang gi klsentral dan naik lrt dan nasibaik dpt jumpe pake dan mafa dan zhaff di sana.
dan, berpeloh2 tgk merdeka parade.
utk apa? hehe, sajeje buang mase smbil ushar lee chong wey. [atuk sempat salam dgn mamat muka takde perasaan nih].
ondeway hantar zhaff balik tuh yg singgah MPH clearance tuh.





6. hari isnin, bangun sudah pukoi 1, pergi ampang rumah niesa dia bwk pergi salon cuci rambut dia. aku gunting kasi fringe2 depan itu dan tiru sikit rambut sorang bapok yg gunting rambut b4 aku, atuk gunting jadi pacman. comel giler. dan 1st day ramadhan, makan mcm giler. 4 keping murtabak. 2 nasik ayam. 1 roti john. bunyik mcm tak byk pulak. atuk mengidam mcm lah dia puase :p.

currently listening to:sheryl crow - if it makes u happy
currently feeling:mcm menyampah giler kat minah kepale besar tuh.
i wanna be:a rokstaaa!~

10 comments:

Pourpres~ said...

MPH CLEARANCE SALE KENAPE TAK BAGITAHUUUUUUU :((((((((

*nagis guling2 tanak kawan ngan chepah sampai ai kurus*

Pourpres~ said...

*nangis* tengok emo gila sampai typo kronik

melloyz said...

hahha .. aku macam ingat je reader digest tu .. hahahah

videLcute said...

pourpres~ teruja sgt emo smpai jadi nagis?:d
rasenye blom abis lagilah the sale.
cube tanye zhaf.

imahan: kehkehkeh, sekotak yg aku ship ikot ko punye shipment. hehu.

Anonymous said...

sale mo?? katner tuh pah.. story sket katner... tang buku shopaholic tuh same ngan aku, tp aku x igt aku dapat buku tuh bile... tp yg nyatenyer dier memburuk kat rak aku, tapi tak baca2 pong...

Anonymous said...

cpahh...aku tau ko nih mmg takleh tgk sale lagik2 kalau 80% ke 90% ke...sure ko beli jugakk....heheh

buku reader's digest yg maha berat di angkut dpd carboot tuh pon ko x baca2 lagikkk...heheh

videLcute said...

ana: tuh ah, pdhal semorg dok promot citer tuh bes giler, aku bace abis yg can u keep a secret je kalo koleksi sophie kensella nih. L-)

owwek: sgt betolllllllll:))
tapi mase beli tuh pon aku dah mention kan yg aku mesti takkan bace nyer nih, utk menunjuk2 je nih..

naiza said...

wohoo.. aku pun sempat jugak pegi.. tapi dgn anakku yang sangat lasak itu sungguh lenguh okay.. stroller gabak gile takleh nak masuk..

aku pun sempat cari buku budak2 je.. tak laratss.. tapi bukunya sangat bersepah.. susah nak cari.. (certain topic je kot yang tersusun skit)

cpah.. aku pun ingat readers digest ko tu.. huhuhu.. sungguh fofular

Anonymous said...

ello karlo baat apsal dok kabo ada mph clerance tu b-( berani yuhh

anyway, ai masih ingat betapa yu sungguh2 nak beli reader's digest tu sume.. siap berebut kot ;))

videLcute said...

naiza: buku bersepan tuh satu, panassssss tuh satu. panas yg mcm berhaba pejal pengelewapan yg tinggi.

lely: manede berebot helloh.