Friday, January 2, 2009

++297 the one with 2009 resolutions

1. nak kumpul diary. buawahahahah. tp, br dpt 3 je diary/organizer.
one from max**, one from motorola, one from prudential.
2. nak bgn awal tetiap hari, semayang subuh tetiap hari.amin amin ya robbal alamin.
3. tanak gunting rambut langsung. [trim sikit2 is acceptional].
4. yek eleh, azam mcm azam budak baru lepas spm nak masok uni..
oklah, make it mature. saye nak save atlis rm300 everymonth. 8-}
5. taknak diet. ahahaha, ade ke org azam tanak diet? akuje yg tanak diet tapi nak turun berat badan. aku engat aku nak amek dadah lah. takpon isap rokok. takpon beromen 24jam. bongok punye che pah.
6. tanak gaduh2 dah dgn mak aku. apepehal kalo aku sakit hati, kite simpannnn sahajos! jgn menjawab!
7. ni azam yg skrg pon aku dah rase tapayahlah buat, iaitu, nak jalan keliling tasik the curve tuh 2kali seminggu. basikal-exercise kat rumah tu pon dah bekarat, inikan pulak nak besusahpayah pegi tasik tu haa.
8. nak balik keje awal, mesti sampai rumah before 8pm everynite dan tgk buletin utama tuh. every single nite. sbb aku ni kan pemaleh bace sotkabar.
9. nak belajar masak bende lain plak. ni tak, asyik2 masak ayam masak pedas tuh. kesian situkang makan.
10. nak pastikan atlist sepertiga drpd resolutions ni dicapai.
currently listening to:krisdayanti - cobalah utk setia :-s
currently feeling:malehhhhhhhhhh nak keje woi. cptlah kol 6!!!
i wanna be:a supermodel!

9 comments:

melloyz said...

patut beli starbuck punya. mcm menarik ..

videLcute said...

starbuck punye ape?
ko dpt beli tak tumbler dia yg rm9.90 tuh?

Unknown said...

starbuck nye organizer uhhuh x dapat..aku gi lepas keje .. dah abis. aku punya la tunggu hari tu. mcm dah tergerak nak gi mase lunch tapi pikiq takkan le abiskan. tanya kat adik tu dia cakap .. kol 1 dah abis :(.. lagi la kat penangkan. starbuck mcm ada 5 je .. :p

melloyz said...

Sharon tu ai ye .. kekekek .. aku baru sign up gmail baru utk register pirated windows. x perasan terauto sign blogspot ngn sharon :p

naiza said...

huhuhu.. sharon aww!

aku memula terus baca comment tanpa baca sapa yang post, and aku dah itu Im yang post.. sampai la aku baca next post.. baru aku perasan yang ataih tu nama Sharon.. huhuhu

videLcute said...

sharonnnn :)) imahhh, u made my morning man!!! :)) kot ye pon nak register pirated windows, agak2 ar name palsu tuh wey.. sharon?? :)) ahahahahahahhaa

naiza: ahahahaha naiza, sebenanye imah telah menukar name glemer dia di penang kpd sharon. 8-x

melloyz said...

hahaha .. terpakse la kan.. kalau u dtg penang jgn tanya imah .. diorang x kenal .. sharon kenal le :p... my name sharon tell, I'm from lundun ...

videLcute said...

baiklah sharon :))
i'll find sharon when i arrived.:))

Anonymous said...

haha..sharon..sharon..
-ishtar-