Wednesday, September 16, 2009

++418 the 6th ramadhan buffet 2009

this time around, mr manager azim would like us to try his new found tpt makan sedap at one utama, the name is SEOUL garden. due to last minute arrangement, he couldnt get OU and Bangsar's branch, but, IOIMall branch. takesahlah, asalkan dpt makan.
the price is RM35++, pokpekpakpok campo tax n freeflow of air, jadiklah RM43.
i especially like the kambing bakar. tp, xbleh makan byk2 nanti aku terbang naik ke awan.
selamat jalan~




















picture source: videl's sony compact cam berikatkan getah


currently listening to:21 guns
currently feeling:menanti waktu bebuke dgn penoh keinsafan :p
it's been a while :(

7 comments:

Anonymous said...

wahhh menariks. aku penah makan sekali je. jenuh pulak nak tunggu daging2 tu masak. hehe.

~ira

videLcute said...

ira: daging tu mcm letak sekejap je dah masak je..kekdg sampai hangus sbb rakos makan pastu ade byk sgt bende letak dlm tuh...:-s

SaSsYAnGeL said...

aku penah berbuka pose kat sini dengan "bekas bestfriend" elle dolu dolu .. sedap kat sini ... aku suka Teriyaki Beef !! perghhhh ... terangkat punggung aku makan Teriyaki Beef tuh ... sedap ... a lil' expensive but worth every penny ... :)

tahun ni aku nk g ag, tapi org Seoul Garden lambat confirmkan seat aku and aku lak dah order makanan kat Just Thai ... huhuhu ... sedeyh ~

videLcute said...

susah kan nak booking situ, kitorg arituh tepakse book yg kat IOI (bapak x bes nye IOI mall kannn) sbb yg kat plaza pantai dgn OU dah fully booked..

Anonymous said...

blog nie cite pasal makan je

videLcute said...

haah mmg pon, baik jgn bace.

bezzeq said...

seoul garden ni dah lama la tp kat ou baru je kot
awal2 dlu masa bukak kerinchi murah jek
len kali kite gi siang murah berbanding mlm