Tuesday, January 19, 2010

++467 the one with nasi kandar



i swear to u, i am NEVER a fan of nasi kandar or nasi padang. KARI lagi lah. i dislike kari. (accept kalo mmg dah takde pilihan menarik, i'll consume kari)
i have this curiosity of why people are craving for those nasi kandar. especially the ones at mamaks. ape bes sgt nye?

BUT rite now, at this moment, i'm craving for nasi kandar.
the steamy white rice yg segunonggg diatas daun pisang.
ayam goreng yg besar dan rangop dan juicy aaaaaaaaaah~
sayur kobis goreng yg hot hot masin sikit :D
kuah kari sikit supaya tidak kering.
aaaaaaaaauw.

whats wrong with me? whats wrong with the days coming??? i think my red-flag season dah dekat kot. damn.
currently listening to:ahli fiqir - derita merindu
currently feeling:rejected.T_T
i wanna eattttttttt!!!!

8 comments:

Sue Suzy said...

kat mana ni dude? nakkk...! aku pn dah terkene penangan nasik kandar sejak balik penang. ko tau kan.. aku pn tak ske kari.

melloyz said...

aku suke ayam gulai.. sebab dia amik lembut .. aku jumpa lagi satu nasi kandar kat penang... nasi kandar kg melayu. Different taste but aku rasa sedap jugak la... next time datang aku bwak.. tapi kena makan pagi .. sebab kol 12 dia dah tutup.. hehehe

Anonymous said...

kenape aku masih lagi biasa2 saje dgn nasi kandar ni??
imah...ok next time...nape waktu kedai makan kat penang sungguh puntual??
-maznimj-

videLcute said...

sue: yeeeek, i dunch laik kari but this time i very the vant the nasi panas lauk ayam goreng panas dan garenggg dgn kuah karey onneh!~

imahan:ayam gulai means ayam masak kari ke ayam masaklemak cili padi? if masaklemak ai very laik.

mazni: aku masih biase jugak noks, tp, mse aku tulis entry ni, hati ialah pedih, rase nak makan makan makannnnnn!!!

frexyz said...

teringat nasi kandar zainon kat pj ituh :(((( nakkkkkkkkk post cpah! ;;)

videLcute said...

nasi kandar zainon? sendiri tak penah dgr dowwwww...

bezzeq said...

mamak tu dah mandrem
sbb tu ko dah jatuh cintak sama nasi kandaq

videLcute said...

oa: sape?sape yg kene mandrem ni? aku ke? imah kot..