Sunday, September 5, 2010

++the one who just lost a friend

so sad.
my partner in crime
my loving lifehouse and alternative rocks partner
my bola-watching/mengutuk/mengomen-tahapepe/mencintai-players partner
my cursing & bitching partner
my laughing like bitch partner
my hardrock partner and sanctuary and mystery and entah kelab hape2 ntah kat pj tuh partner
my movie tibe2 partner
my lepak2 dan cerita2 psl kehidopan ini payah partner :(
my sleepover dan dvd marathon partner
my dancing partner
my blow rambut partner
my eating partner
my sudugapu aka medan selera idaman partner!!!
my only neigbourhood partner
my hometown partner too!!!
*oh i cannot stop listing :((

...is leaving me here alone :(
why did u accept that job offer??????????????????????

i is so sad.

whr do i go now?
currently listening to:JB love me???? wtf is this playlist singing???
currently feeling:sad lah!
i wanna be:a supermodel

2 comments:

Taqiyuddin said...

tapi kita harus ingat. hidup kita ini untuk beribadat kepada Allah. walau apa musibah datang menimpa, tangungjawab ibadat itu tetap ada. walaupun kita eksiden lepas tuh jadik kudung dua belah tangan, kena koffin kanser sampai tak bleh nak bangun dari katil, terdampar kat pulau deserted yang tiada civilization mahupun babarization, dijail kat guatanamo bay sebab suspected terrorist masa pegik amerika sbb nak gi layan konsert justin bieber (justin beiber!!??!). walau apa pun terjadi, ibadat itulah tujuan kita hidup.

aku selalu lupa ini. jadi aku mengajak diri aku dan engkau jugak, marilah kita kejar ramadhan 10 malam terakhir ini... dah nak dekat raya dah pun. tadi aku pegik beli baju raya kat mesjid india... berpusu2 org... balik terus kong kat atas tilam... tapi anyway.. 10 malam terakhir ini berkatnya adalah seperti 1000 bulan.

jom ok? (jomlah.. aku ajak nih kang aku lak yang tak buat... adik ipar aku katenye nak gi belik ayam panggang buat berbuka posa.. nih malam nanti sure terbongkang kekenyangan... ini lah dia... bila priority hidup adalah makan, minum, tgk movie dan segala2nya hedonistik)

videLcute said...

Thanx taqi! 5 more nights to go, semuge kite diberkati.
selamat hari raye to u & naiza, maaf zahir batin ya~