Wednesday, November 23, 2011

++saya mohon maaf

saya mohon maaf sangat
maaf kpd cikgu2 sekolah saya yg andartu..
yg dulu saya bangge2 becerita "alah dia tu andartu, tu psl garang semacam tu"
saye kini tahu bagaimana perasaannnya menjadi andartu..
mungkin ini balasannye, saye pula yg andartu..

saye mohon maaf sangat
maaf kpd ex ex saya yg saya pernah kecilkan hatinya..
yg dulu saya pernah dump.. yg saye tetibe hilang dan tinggalkan begitu sahaja..
yg saya pernah kutuk dgn kawan2 saya..
saya kini tahu bagaimana perasaannya di dump juga..
perasaan ditinggalkan mcm tu sahaja.. perasaan bile dpt tahu sesuatu yg memedihkan hati...
perasaan bile saye pernah dikutuk juga oleh ex saye..
mungkin ini balsannye, saye pula yg di dump..

saye mohon maaf sangat
maaf kpd orang2 gemok yg dulu saye mungkin pernah kutuk..
yg dulu saye bangge sgt saye kurus walaupon makan byk giler..
yg dulu saye suke laser kat mereka "buat ape nak diet2, aku xde diet2 pon"
saye kini tahu bagaimana perasaannya jadi org gemok,
saye kini tahu bagaimana perasaannye dah diet pon tapi x kurus2 juga,
makan lagi sikit drpd org kurus, tp, still gemok juga..
mungkin ini balasannye, saye pula yg gemok..

saye mohon maaf sangat
maaf kpd orang2 yg x berapa nak cantik
yg dulu saye tak pandang sgt pon
saye kini tahu bagaimane perasaannye bile xde org pandang saye..
saye kini tahu bagaimane perasaannye bile dah takde org ngorat pon saye.. mcm dulu2..
mungkin ini balasannye, saye dah tak cantik mcm dulu..
(dulu kau cantik sgt ke nyah????)

saye mhon maaf sangat
maaf kpd watak2 drama/realiti yg suaminya kahwin 2..
yg dulu saye kutuk gile2
yg dulu saye dgn beraninya berkate "bodoh nye perempuan ni, minta sahajalah cerai"
saye kini sedar, cinta itu tidak mudah..
saye kini tahu, tidak mudah meminta cerai dan memulakan hidup baru..
saye kini tahu, letting go is as hard as waking up at 5am everymorning and jog around the house..
mungkin ini balasannye.. walopon x kawen lg, tp dia x kawen dgn saye :(

saye mohon maaf sangat
maaf juga kpd watak2 drama/realiti yg mencintai/merampas suami org..
yg dulu saye mmg kutuk dan anti gila..
yg dulu saye dgn beraninye berkate "bodohnye takde ke laki lain dia nak cinta"
saye kini sedar, cinta itu tidak mudah
saye kini sedar, bile2 mase Allah boleh turunkan ia sbg bala kpd saye,
sbg balasan sbb suke kutuk org,, lalu dilimpahinya cinta yg membuak2 dihati saye keatas lelaki yg telah dimiliki.. (nauzubillah min zalik)

ya allah hentikanlah hukum karma mu ini..
aku menyesal...

2 comments:

melloyz said...

wei ko ngn suami org ke?

videLcute said...

nauzubillahhhhhhhhhhhhhhh!!!
aku ckp aku nak stop kutok org yg cintai suami/tunang/bf org... sbb takut terkena kat diri sendiri sbg hukum karma...