Saturday, February 10, 2007

++034 the day they hv audition

i arrived safely at 11.45pm late lastnite at my mom's.
after throwing away my scarf, mom looked at me and said:
"apsal ngko tembam sgt ni dik? tgk pipi ngko tuh.. hurghhh.. tuhla, mkn byk sgt.. jgnlah mkn malam byk2, mkn sekali je sehari biar kurus sikit.. "
she said, sambil mengeluarkan nasi dan daging rebus cicah air asam campo daun kesum, my favourite. dan sambal kentang+bilis. dan puyuh masak cili. haa, yelah tuh suruh aku jgn mkn byk kan?

rite after that, i went to bed, crying n sleeping.

today, as of now, i'm sitting at my dad's table in his office, willing to help him with his loads. hehe.

happy weekends all. sape ade keje lebih boleh suruh saye dtg tolong. saye free.

and gudlak redribbon! i always support u all.
currently listening to:switchfoot - on fire
currently dying
i wanna be:katie holmes. plak!~

5 comments:

Anonymous said...

cpahhhhhhhhh....terliur aku bace menu2 mak ko....serieslyyyyyyy...jahatlah koooo...kasik ibu2 ngandong nih ngidam yg bukan2....huhuh...mane ahqaq nak carik puyuh kek sini haaaaaaaaa.....

naiza said...

owwe..ko bila due ek?

cpah.. jadi gi kenduri leli?

videLcute said...

owwek: hehu, kalo aku tawu ko ngidam, aku bwk kan balik sikit untukmu :D.. aku tebace lamat komen nih.

naiza: bia aku jawabkan bley? hehehe, owwe due march kan owwe kan?
pegi pegi.. dunweri, your hadiah safe wiv me. *evil-eyes*

Anonymous said...

erk kalo aku nak passing hadiah jugak ko marah tak ....heheh

takpe meh aku tanye cik leli
cik leli, cik leli....u want ur hadiah in ganu keee in kl?

videLcute said...

owwek gemok:
hehehe, silekan bypassing, nanti nampak mcm aku kasi manyak hadiah kat leli ;))
[[leli dah cutila dowll.. dia takkan bace nye komen nih]]