Thursday, April 5, 2007

++056 the what i've done.

nothing much. i've been re-reading my old entries of the old videlcute.blogspot.com back to back ah ah ah. i'm glad i had a blog to laugh into after so much stress in the, err, stress from the daylight? kehkehkeh.
i think, after more than 3 years menkemcimpungkan diri di arena blogging, aku masih tidak berubah. i am still the one who writes craps kan. but, reading the first few months entries at videlcute lagi bodoh, semua nye mcm yaaa amponnn, apelah aku pegi tulis mcm nih? apelah ini pon nak cerite? apelah semua psl itu? dan sebagainye.

ahh, anyways, selain membace blog sendiri, saye tidak ketinggalan juge mengkorek youtube seakal umbinya. dan, i would like to share these videos. sodap mcm megi mee sedap.




currently listening to:linkin park - what i've done
currently feeling:owh dah suke dah lagu linkin park ni. semalam mcm biase je.
i wanna see chester!

3 comments:

naiza said...

memang best siut diorang ni nyanyi.. kagum aku.. muka selamba je.. tapi suara.. perghh..

taqi ngan aku bersama2 amazed.. sampai terasa ingin nak korek gitarku dalam almari.. haahah.. teringin je la.. tak gi korek pun.. hehe

hh said...

kannnnnnnnnn!!!!!
if u follow the link to youtube, u'll find videos2 from this guy, tapi, tak sebest yg kalo diorg nyanyi berdua. aku dah jadik subscriber, really hope diorg record lagi apepe.

[ko bwk balik gita ko?? akunyer dah selamat dikebumikan dibumi surrey :D]

naiza said...

taqi ada gi cari kat youtube.. memang yang ni la yang paling menarik pun..

haruslah aku bawak balik gitar ku.. sayang tuuu.. masa bawak balik aritu.. mak aku yang angkut gitar tu.. pasal hand luggage yang lain sumer lagi berat.. gitar je yang ringan nak kasi die bawak.. haha.. grunge tak mak aku??