Monday, June 18, 2007

++081 the big apple donut




 so, have u get your big apple donut yet? :D
being in the neighbourhood, mmg masalah besar lah kalau ai tak try the donut kan. trimas to laydiefa who introduced it [read it in your blog:D]
in case ade org lain berminat, hi there, big apple donut terletak di the curve kat jalan yg kalo kite jalan dr curve ke cineleisure, dia adelah sebuah lorong di sebelah kanan selepas marche and the gang. hehe.
eh, did i mention that the donut ialah sedappp???

move on.
i think oceans 13 tidak sebest ocean2 lain. tidak begitu byk action ke ape ntah.
and, rite after oceans 13, we watch fantastic 4 plak. dan yg nih, yg tidak plan nih, mcm ok.

atuk is back.

and oh, the 5 menang yayyyyyyyyyy!
i hate you mamat specky rambut alala2 madonna dan berkumis sedikit from infinitez tuh.
currently listening to: fabulous cat - rimas
currently feeling: lenguh2 kaki
i wanna be: a supermodel. amin.

8 comments:

naiza said...

omaigod... sangat terliur tgk donut yang sangat gebu ituuu.. apsal aku tau benda ni dari ko and ko pun tau dari orang lain.. hehe.. nampak sangat tak penah nak kuar explore sendri..

aku kena gak gi try donut tu!! mana yang paling sedap yang ko rekemen?

videLcute said...

tula pasal, name je rumah sekangkang kera, tapi, nak gak merempit kat OU instead of the curve.

so far [aku baru try half dozen, takut gemok], aku suke yg banana coklet tuh, dan yg peanut butter. =p~ meleley beb.

Anonymous said...

ai pon tak sempat2 lagik layan big apple donuts nih ......asyik tgk org cite dlm blog jek ...bile la aku nak try...heheh

naiza said...

aku dah try!!!

haaa.. puas hati.. tadi taqi belikan balik from keje.. aku pun suka yang peanut butter!! ..and orange.. i'm not a fan of banana.. so tak suka sangat.. memang sangat boleh gi makan lagi.. yang oreo tu tak rasa oreo sangat kan? tapi aku ala2 makan suku je every donut itu.. sebab nak kasi orang lain pun try gak.. huhu.. memang aku kena gi minum kopi kat situ sambil makan peanut butter donut.. hmm~~

suka suka suka!!

videLcute said...

owwek: recommended! pegilah, dekat je kan.
naiza: wuhuhu, orange aku blom try, sbb half dozen kan. dan, ha ah oreo tuh tak rase orea sgt, but, i like it that way kot.
whahh cptlah gajiiiiiiii

Anonymous said...

uiishh.. aku kena try gak nih.. bab2 new food mesti nk try n bile tgk terasa cam mengidam jerr!! huhuuhuhh.. mcm le aku pegnen kan.. ekkekeke

Anonymous said...

nak naaaakkkkkkk ..nak donutttt..cpaahhh bawakkan utk aku ke bangi! tQ cpahhh~ smooochhh :-*

videLcute said...

nanako: esh esh esh, ntah2 ade 2nd generation of aqil didlm sane tak? ;;) *wink*

ejahat: akulah yg kene bwk gi bangi kan? manyak cantik muke aqid?? eh, aqidddddddd, nak ramas aqiddddddd. [ops, bunyi lucah sikit]