Wednesday, July 11, 2007

++090 the one with the questionnaires

1. My ex is... tody, yus, and atuk every once in a while

2. I am listening to… 30 seconds to mars - the kill [lagi???]

3. Maybe I should... puasa, i havent ganti any.

4. I love… cheesecake. hehe. [abaikan no.3]

5. My bestfriend... is at pasir gudang, ai hate yuh oag, u always leave me alone2 mati ketakutan.

6. I don't understand... why is that pretty boy in eklan kasut gombak is ashraff sinclair. whyyyyy ashraff, why??? :(( tsk tsk

7. I lost... aaa, errr, aaa, tableh pikir sbb aku mmg cpt lupa nih.

8. People say... that aq1dd looks like my son, because i chubby, aq1dd chubby, so mummy-eja, apemacam? ;;) [kenyit2 mate]

10. Love is... when he is the one i wanted to hug and kiss and be with rite now! [nih pjg nih kalo nak di tulis, tulis tuh je ok kan]

11. Somewhere, someone is... eating his breakfast?

12. I will always… believe in myself. insya allah.

13. Forever seems… forever?

14. I never want to... fall in love with someone's hubby/fiance/even bf. amin, amin. mintak jauh2 jauh2 jauh2.

15. My mobile phone... is n80 and blom ade pembeli, because i soooo want a pda rite now :((

16. When I wake up in the morning... i'll normally pull back the quilt and pillows that were all fallen to the floor, and continue sleeping, and ckp kpd diri: lagi 10 minit yeh.

17. I get annoyed… with people who likes to membangge diri. [especially new people][accept atuk]

18. Parties are... for us to not being sad.

19. My pets are... sipipit n sipopot. :D

20. Kisses are the best when... its wet :">

21. Today I... have a sorethroat, bah!

22. Tomorrow I will... try to puasa, :D

23. I really want... to diet!! but i cant :((

currently listening to: nidji - hapus aku
currently feeling: sakit tekak
i wanna be: a supermodel~

7 comments:

Anonymous said...

no 8: senjak bile plak mak aqidd chubby :-S yg chubby tu = mak angkat :-"

no 22: arini mummy aqidd pose [tips nk jd mak betol aqidd :-"]

videLcute said...

tensyen aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anonymous said...

no 8: aqidd mmg chubby.. n mak angkat die pon laa.. ekkeke.. tp mak aqidd cam maintain je?? ye ke???

no 22: camne aku nk laksanakan tanggungjawab ini kerna aku asik kelaparan sahajoss.. itu pon aku skali mkn byk gilozz... uwaarrgghh bisa pengsan guek...

Anonymous said...

yeayy..ade genggg.. aku ade lagi 6days to go.. susah nye nak poser time2 summer mcm nih.. tp lagi 3 4 tahun ramadhan itself mase time2 summerr yg amat.. cam ne tuhh?? harosss aku blk mesiaa..hahahaaa

videLcute said...

nanako: nana ko mkn byk ke nana, apsal ko pon mcm menten jeeeeee...

waniey: hehe, aku nye sikit je, 3 hari je *peace*

mmg harus balik malaysia dowwww kalo pose ialah semase summer. :D

Anonymous said...

cikpah.. as usual, mcm la ko taktau aku mkn byk masa stadi dolu... tp kali ni aku rasa lg byk.. pewwoott aku asik lapar jek..

videLcute said...

tapi ko mntennnnnnnnnn
jelesssssssssssss