Friday, September 21, 2007

++126 the one who sleep early

jahatnyeeeeeeeeeee

i told my officemate about me wanted to slimming down.
me : i nak kuruskan badan, apa cara paling cepat ek?
him: senang je, u tidor cepat.
me: tidor cepat? as easy as that?
*sambil pikir oh tidur awal maybe betul kot, dr segi proses pembuangan toxic dr badan dan sebagainye kot*
him: ya lor, the early u get to bed, the early u can dream.
me : ^$%$#%^%@TGT^@$#^$%^

currently listening to:boys like girls - the great escape
currently feeling: was was
i wanna be:rich. amin.

5 comments:

Pojan said...

chepah, aku sarankan ko tikam je opismate ko tu dgn pen tumpul.

melloyz said...

aku amat la tergelak sakan :)

videLcute said...

pojan: skrg ni mmg dia punye trademark dah tuh, kalo kitorg mcm impikan apepeje skek, mulalah dia ckp "haa, mlm ni tido awal ya"

imahan: ~x(

Anonymous said...

blunt force trauma ek pojan

videLcute said...

oi, letak name.
blunt force tauma tuh bende wey?