Friday, June 20, 2008

++215 the one with euro2008



there are 2 teams that i wouldnt want to win euro 2008
one is italy. tak suke. mcm biase, sgt reason yg tak perlu. tak suke their fans here. and rentetan peristiwa world cup 2006, pegaduhan within zidane ngn metarazzi, lagi betambah tak suke.
2nd is portugal, nih sgt personal reason, sbb guek tak suke giler christina ronaldo tu. dia sgt matrempit. tak suke. moerkh.
and yg lain, guek tak kesah pon menang, tapi i think it is either netherland or spain. :D, spain ade torres :*.

tapi tolong bukan portugal or italy please. amin.

no offence ok.

*ko tak minat bola ek? guek pon takdelah minat gile babi, tapi, kdg2 ia bes ok.
again, its the matter of personal preferances.
currently listening to:2nd half of jemeni vs portugal
currently feeling:semangat weekend
i wanna be: rich all the way~

7 comments:

Anonymous said...

yes, aku juga tak suka portugal sbb kehadiran mamat ronaldo tuh. dah a smalam jatus sikit je, tp tetiba nak meraung beriye2. apakah? nak kena lempang? blakon tak ingat. kalau aku ada kat situ, aku pulas telinga dia.
oh, aku nak germany masuk final. aku rasa it will be between germany and holland. go ballack go!!

Anonymous said...

beb.....spot onnnnnnnnnnn.....mmg 2-2 team yg aku tanak menanggggggg....gua mmg masih agak berdaki dgn rentetan peristiwa wc2006....lagik pon bosan siallll italyyyy......hak ptuihhhhhhh ...heheh emo sket

porto pon aku agak mcm rase nak pukul minah christina tuh ....lu ape kes beb.....dahla rupe rempit abisss....arghhhhhhh

tp france mcm agak kayu itu sudah terkeluar , so aku pon mcm tak kisah kot sape....asalkan bukan mereka2 di atas....tp aku rase italy slalu spoil beb, sure masuk final ....arghhhhhhh.....

tp padan muke porto kene belasah ngn german ...amik koo

ok sekian luahan hati...heheh

videLcute said...

wawie: jemeni takpe menang, ai takkesah sbb tu pon antare feberet team. tp, aku rase mcm jemeni melalui jalan yg tidak begitu mencabar utk smpai ke final. hehehe.[aku dah anggap diorg mesti dpt masok final nih]. hehehe.

owwek: ai lapppp yuh owwe, aku engat mcm takramai pembenci iteli hehehe. bagus bagus. mmg sgt setuju dgn 'bosan sialllll italyyyy'. hikhikhik.
aku rase, iteli tuh mcm man-u, same2 spoil :D, benci benci, tapi esok, italy vs spain :((, takot ok, dan, kalo pon spain dapat kalahkan iteli tuh, nanti spain kene lwn holen [mcm yakin holen dpt kalahkan russia kan], pastu nanti aku tatau nak sokong sape sbb dua2 feberet team. tapi, mcm tak mungkin ah kot.

haa, tuh aa, ape jadik dgn france ko nih owwe? france tuh nampak mcm dah takde spirit bola gituh. ntah lah aku je kot rase cemtuh.

Anonymous said...

wowowowowww..rusia gi semi doh..boleh holland yg takpenah kalah tu kena 2gol masa 2nd half extra time?? n takut ah germany vs turkey..turkey tu cam ada semangat takmo kalah yg melampau.

videLcute said...

itu ahhhhhhhhhhhhhhhh
[walopon aku beberape kali tetido semase game tesebut] haihhhhhhh..
tensyennyerrrrrrrrr holen kalahhhhhhhh..
tapi takpe, spain kalah itely wo spain kalahkan itely wo spain kalahkan itely woooooowowowoo..
pekare penting utama: porto&itely kalah. itu paling penting.

yer yer, turki tu mcm taliban pon ado. ngeahahaha.

Anonymous said...

tuh ahh yg paling penting italy ngn portugal kalah....muahahah....gile kite nih jaki jipang wehhh

Anonymous said...

spain spain spain!