Tuesday, June 23, 2009

++371 my anak buah sulung and my kazen's wedding

cucu pertama @ sulung ciknab. :D.. sgt comellllll~

dan ini disekitar kenduri kawen kazen lelaki kuh yg dulu kocik kocik main masak2 dongan eden kek topi kolam ikan ;)). beliau bekawen dgn minah gombak, tah tatau name :D. liza kot.


deretan kazen2 single.. hehehe.

ni guek paksa diorg posing di tgh paneh mentari :-s

kazen2 memperjuangkan nasib makanan...

currently listening to:popshuvit - jump
currently feeling:gems
i wanna be:a supermodel~

10 comments:

Unknown said...

anak sedar ko panggey ko mak ngah ke auntie cikpah?

Unknown said...

anak sedar ko panggey ko mak ngah ke auntie cikpah?

Sue Suzy said...

kecitnyer muke baby tu kalo compare ngan tgn. ko tgk gambo first tu..

videLcute said...

ana: ni ape kes sampai 2 kali komen ni? dia panggil ai auntie videl :-" kehkehkehhh...mestilah makngah.. tp arituh aku blk kg, aku dok gelarkan diri kakngah buahahahahaha...

sue: haah sgt kecillll dan comellll jeee... dia lahir 1.7kg je sue.. harap2 sihat sentiasa..amin..
sampai skrg aku still x berani dukung pon.. takottt worrrr...

melloyz said...

wah .. si kemal cam dah x kuus kering lagi ...

videLcute said...

imah:yeeeeeeeeee!! dah tuh sikit2 attend seminar kejadah tah patu ade makan free dan ialah di hotel :| patu tak ajak aku. :|.

owwek said...

haaaa 1.7kg jekkkk...biar betulll...premature ke cpah??

videLcute said...

owwe: normal, expected 6-6-9 dan keluar mmg on 6-6-9 itself. tatau kenape, harap2 he's healthy thruout the whole baby-age period. amin.

Whitelily said...
This comment has been removed by the author.
saya aqidd said...

uit..tahniah beb.. da jadi macik dah mu [da lama da pong mu jd macik..aqidd anak buah sulung mu dah 2 thn stengah dah :p]

tahniah kat kakakmu..kem salam kat kaklong n mak mu n papa mu juwe.. tahniah! :D

agak tekejut juge aku dengan berat badannye..die kesian maknye kot kalo berat susah nak keluar plak..dalam perut da pandai brtimbang rase bagus bagus.. insyaallah aku doakan kesihatannye berpanjangan piwit