Thursday, August 13, 2009

++403 the one who sudah jatuh menimpa tangga


i think that is the tanda from my jatuh bedebab :D


"seribu tanya sesat didada
haruskah bimbang meraja?
lelah tepis harapanku
sendiri mencari bayanganmu
Kutunggu dirimu
Selalu kutunggu
Walaupun kutahu
Kau jauh .. kutahu .. kau jauh"


1. T_T sangat sakiit buntut. jatuh tangga. sakit bahagian belakang bahu juwer. T_T. tangga jahat. saya tergelincir, jatuh pup pup pup menggelongsor 3 anak tangga. mula2 saya ingat saya lumpoh :D, jadi, saya duduk seketika di hujung tangga itu. pastu, ek eh boleh banon pule :D.

2. saya juwer rasa tidak best. saya selalu kaitkan apapa kejadian seperti jatuh tangga, atau pinggan terjatuh, atau apapa sahaja eksiden dgn sbrg kebarangkalian samting happened behind my back. apakah? sila jgn tikamku drpd belakang ya.

3. laptop saya telah menderita sakit angin ammah. skrg di kuanrantin di ISD. saya guna PC budak depan saya ni.

4. esok saya trening di sekitar eastin hotel, any idea where to park cheap cheap tak?

5. hehe mcm dah suke cite nurkasih tu:D. kenapaaaaaaa ADAM???? tapi kalau saye :D saye suke adam:D.

6. people who google-d my full name/full nickname are freaking menakotkan saya. siapakah? ni bukan kes google nama sendiri ya.

currently listening to:cokelat-jauhhh
currently feeling:mcm sedih lah
i dun wanna grow up!~

7 comments:

Taqiyuddin said...

eastin? la dekat la tu dengan opis naiza.

wawie said...

haaa..kan aku ckp best cite tu. aku 1st time tgk cite yg remy ishak ni blakon. dan aku rasa dia hensem. ihh adammm..

cemane ko bleh jatuh terduduk lalu menggelongsor kat tangga?

videLcute said...

taqi: opis naiza bukan kat jln sultan ismail ek? apsal slame ni aku bygkan ofis dia kat area sane ek :D:D

wawie: aku x suke sgt wajah dia. tapi aku suke watak dia. org jahat. wel wel kan.
aku tegelincir membawe kpd menggelongsor.. mcm main gelongsor di tangga?

melloyz said...

warrie.. ko x tgk ke sinderella? .. aku tgk dia berlakon dlm cete tu ngn armani.

wawie said...

ohh..aku tak tgk sindarella. tp aku baru tau dia blakon cite tu. skrg mcm nak tgk kat you tube. ahaha.

melloyz said...

emm.. ok gak cete tu . tapi a few episodes before ending x best .. egegge

videLcute said...

imah&warrie: ya astagaaa kene layan sinderella lah pulowk ke???