Friday, August 21, 2009

++407 the one with the helpless girl

ini entry emo jugak. i dunno why ive been as emo as warrie lately.
maybe this is PMS, maybe my period is around the corner, or maybe sbb dah 3 minggu tidak mendapat belaian chenta kot. :))

anyways.
i was sitting in the insider area at the burger king just now, during lunch, tunggu meja, my colleagues are buying their burgers.
lunch hour at kl sentral, ofkos lah org ialah mcm kenduri kawen datuk ct.
people are struggling to get a seat in here.

then came this couple mude baru belajar erti kesetiaan (<--aku tambah).
setelah menunggu sebentar dan dpt tempat, the teruna (muke mcm dah tak teruna kot) went to the front to buy their burgers lah. dan the dara(entahlah dara ke tak) sit to wait. but, instead of waiting, she woke from her seat, and go wash her hands.
sebangun sahaja dara ini drpd tempat duduknya, duduklah sebuah matsaleh lain di meja ituh.
tada~ u dun hv anymore seat young lady~ hahaha 8-x
then, the teruna pon sampai dgn dulang makanan dan melihat daranya itu telah tiada tempat duduk dan berdiri terpinga2 ditepi mejanya tadik.
dara yg lemah gemalai itu kelihatan sungguh helpless dan terase mcm dia tak besalah dan memandang sungguh helpless sekali kearah boiprennye itu.

inilah point cerite emo ini.
aku benci siot tgk budak budak yg helpless mcm ni, yg mcm lemah dan lembek mcm agar2.
dah tau ko jage tpt duduk tadi, pi bangun buat ape, patu buat muke tak besalah, patu buat2 helpless disituh.
heh rimassss betul aku tengok!
kalo ko dpt boipren mcm atuk tuh, konfem kene sulerr dgn batang penyapu kat situ.
nasibaik boipren ko ckp 'takpe takpe kite cr tpt duduk lain' kan.
haihhh, itu pon aku nak emo??

currently listening to:muzik aktif :)) streaming @ 180
currently feeling:still demam kot. batuk2 pule melande.
i wanna be:a supermodel

8 comments:

melloyz said...

haahhaha... cikpah ko memang jaguh menbook dari dulu,,,

melloyz said...
This comment has been removed by the author.
irnfrick said...

hak ahh.. aku pon sakit ati ngan pompuan2 lembik nih.. rimas okkk..

wawie said...

ahahahaha..walaupun aku emo skrg, tp bila aku tak emo pun, aku pun menyampah ngan pompuan2 lembiks.

Sue Suzy said...

yeeeeerrr... aku pn nyampah gile babi...

videLcute said...

imah: sprinter balik prep petang book shower gune penutop gam :))

irina: yer sgt rimas, tambah rimas kalo dia nye bibir tu alal terjuih, hah lagilah rase nak "tapak". :D:D

wawie: ahahahahaha itu ah, walopon didlm keadaan sdg cinta dalam hati sekalipon, mate aku akan sakit dgn gadis lembek yg helpless.

sue: dpt aku bygkan kebengisan wajah kau dlm mengatekan ayat tersebut :))

bezzeq said...

kalu aku buat camtu sure juli xkan kuar mkn ngan aku lg
mmg dia jd naga time tu gak

videLcute said...

samela tahap kenagaan sijuli dgn sibadol aku tuh. tunggu aku balik keje dalam kete pon nak menaga.. mcmla dia yg kene drive thru all the jams from kl sentral to ttdi tuh. die kene drive from the curve je kotttt... moerkhhhh!~