Friday, August 20, 2010

++after 3 months

i cannot stand breaking-fast with mr.white wall anymore :((((
balik keje, tapau at pasar ramadan depan sooka sentral, balik rumah, tgu waktu bebuka, dan berbuka didepan TV seorg diri.
i have never felt so empty before!
kdg2 terkeluar ayor mate guek kedlm nasi utk menambahkan kemasinan nya.
this is cannot be! other peoples are moving on already,
anda maseh di takuk lame has1fah! berjuanglah!

hu hu hu semangat itu, yg kadang2 kuat, yg kadang2 lembek mcm agar2 :(
doakan saya kuat wahai kawan2.
another 3 months to go katenyer~

currently listening to: the scientist
currently feeling:sad
i wanna be:a supermodel

7 comments:

melloyz said...

aku rasa is not abt time .. but u hv to find what u like & enjoy. Eventually it slowly passby kot..

Taqiyuddin said...

another three month to go? what do you mean? 3 bulan dah lepas edah dah nih chepah. buleh kawin lain dah nih.

nanako said...

cikpah... be strong & move forward!!!

silent reader yg sibuk said...

chepah,

adakah dia membaca blog ini juga? kalau ya, ko mesti akan gagal selama-lamanya.

sbb:*sini jadi luahan utk dia sbnrnya. *habis, bila kita buleh move on?*

lepas raya ni pi holiday wei.

Sue Suzy said...

jom cikpah

Unknown said...

pah, be strong. Same je aku pon, cume dinding aku kaler pink. Nnt kiter berxtvt bersame ye.

videLcute said...

imah:i know, but that's my target. hehe
taqi: ahahaha dah bulih sgt cume xde calon ajeeeee
nana: Thanx!
sue: JOM!
ana: aku rase nk cat dinding rumah ni ah supaya x boring mcm nih.