Tuesday, July 9, 2013

++the one with the new cover photo

amacam hot tak cover photo baru ai tuh (tunjuk atas)
ahahahhahahaha... gambar ni sempena ramadhan al mubarak lah.
org nak kawal nafsu aku menambah nafsu.
hehe...
anyways tq to pja sbb tlg aku dlm hal mengerat gamba kepada bentuk diatas, aku mcm biaselah bimbo sikit hal2 begini... (tp kekwn aku yg lelain tuh lagi bimbo dari aku)

dan dikesempatan ini,
saya ingin menyusun 10jari tgn dan 10jari kaki mohon ampun dan maaf jika ada yg terlebih mengata, terlebih memandang (wah!), termakan terminum, terusik tersinggung dan jika saya ade hutangi anda mintak tlg bgtau sgt sgt sbb mmg lupa (kecuali nyza rm6 mmg aku ingat)..


azam ramadhan tahun ini ialah utk tidak tejebak ke memane buffet ramadhan. hehehe.

welwel, hello again mr white wall. :( ok sedih. bye.

currently listening to:jt mirrors (call me! call me!)
currently feeling:sedihhhhhhhhhhhhhhh
i wanna be:a supermodel

No comments: