Wednesday, April 22, 2015

++the one who kantoi amek gamba

Pernah duduk sorang sorang dan teringat perkara memalukan yg kau pernah buat?
Selalu.
Ade sekali tu, aku kantoi nak amek gamba org yg aku suka.
Elok diam diam aku off volume handphone supaya dia x dengar shutter click aku, tp aku lupa tang lampu flash.
Time time tu lah pulak nak klua flash kan!
Selalunya elok je xde flash bagai.
Aku rase mcm gila darah naik zasss ke muka.
Malu nak mampos.
Pastu nak cover malu, aku bebuat la amek gamba persekitaran. Huhuhu. Malu siot.
Still dlm keadaan yg separa nak senyum nak gelak pon ade. Tp kontrol macho.

Skrg bila pikir balik, bodo nye! Malu nye!

Mesti dia perasan aku nak candid gamba dia kan?

Pastu ni waktu lain lak. Org lain.
Aku kantoi nak selfie tp dia ade dekat aku. Bukan sbb dia nak duduk dekat aku tp kebetulan aku yg dekat dgn dia. (Itu harus diterangkan).
Dan dia x sedar dan x pandang aku pon ni.
Dia pandang arah lain.
So dendiam aku off sound hp dan selfie.
Click.
Tetiba dia pandang arah sini!
Fark!!!
Tataula dia sedar tak tp kalo aku, aku sedar.
Aku cecpt tekan home button dan bukak fb.

Again. Darah menyirap naik ke kepala.
Malu bodoh.

Malu gila.


Sent from my iPhone

No comments: