Friday, July 18, 2008

++229 the one with ashton kutcher

hari ini ai wang to confess sebuah sesuatu...
dulu mase kat surr3y, ade sebuah makhluk ni, kami panggil dia ashton kutcher, sbb kitorg rase muke dia mcm ashton kutcher..
dia ni, annoying. tiap2 kali kelas satellite, dia sukeeeee nak byk soal.
kdg2 soalan dia tu, merepek gile. mostly soalan yg bodoh2. soalan dia tak genius ah kirenye.. kitorg salu bengang ngn dia sbb tanye soalan tabes. busan.
tapi dia dgn muke slambe dia jugak, tanye jugak soalan bodoh jugak.
almost kat semua kelas satellite ni, dia mesti akan tanye soalan kot, kalo dia mcm taktanye, kitorg plak tetanye2 apsal dia tatanye arini ek :d
dia mcm kalo tatanye tuh mcm dia demam kot. takpon dia malam tadi main byk sgt kot.. =p
dia ni greek. or greece. greceian? buwahaha. ntah apepelah.
dia mcm samseng ah kirenye dlm klas tanye mcm carik gaduh pon ado..
so, perasaannye ialah drpd menyampah btol lah mamat byk soal ni, kpd akhirnye, suke pulak aku ngn dia ni. suke, as in, mcm kite suke kat hans isaac, perasaan yg no heart feeling. perasaan yg suke je, bukan dpt pon. [hatiku masih padamu atuk <-budak br="" jeles="" kaki="" ni="">ok. itu je ke konfession aku? buwahahahaa..
ini gamba ashton:

tak nampak ek? huhiii:D tu tanampak, meh kasi lagi nampak sikit.
sikit je lah tapi..
inih dia.
ape kate anda?
mcm ashton kutcher dok?


currently listening to:coldplay - viva la vida [ai suke lah drum dia or timpani dia nih. ai tatawu nak bezakan :D]
currently feeling:aiyayayayaaiiaiiiaii
i wanna learn drumming

9 comments:

eLLe said...

cikpah, kita nak chop yg pakai blazer hitam.. rupanya mcm ashraf sinclair yg lebih hensem macho sedap.. wouwouwouuu.. tlg bg ym dia..ada tak?

Taqiyuddin said...

tak nampak macam ashton kutcher sgt. tapi ko nampak kurus dalam gambar last tuh. tak macam wife aku yang nampak tak kurus dalam gambar2 uk dia. asal ek? ko tak cukup makan ke kat uk dulu?

Anonymous said...

cpahhhhhhh....takde rupe ashton ponnnnn....ko nihhhhhh

Pourpres~ said...

eh weyh. silap blog ni. Tuh bukan chepah. KURUSNYEEE! Hahahahahhahahha jangan marah!

*LARI!*

Anonymous said...

haah la..tak mcm ashton punnnn..

videLcute said...

elle: org greek lah, diorg manusia paling sombong dan pilih kawan. :p. no ym. ahahaha..

taqi: lebihhhhh drpd cukop:p. naiza kurus lah kat saneee.. maybe kamera tidak berape suke dgn org2 kurus lalu menggemokkan mereka didlm gambar?:-s kihkihkih..
[tp, london mmg bykkkk foods.. tu sbb sukeee turun tempat diorg. chopstick, mawar, mara house, even nandos pon ade nandos halal. sigh.]

owwek: bukan aku tau, its either lely atau lond atau safura yg kasi name tuh :-s.. aku rase muke dia mcm alan smith :D

pourpress: didnt i, didnt i tell u. i naik 10-15kg balik malaysia. before gi uk dulu takdelah gemok mcm ni pon.

wawie: hehehe, again, bukan aku kasi name tu psl aku tanye korang, adeke mcm ashton :)) ahahahaha..

Anonymous said...

cpah, sbenanyekan byk gak nandos halal kat sini....heheh...kite je tatau....pastuh skang mawar dah tutup...maybe ganti ngn new malaysian restaurant kot....

perghhh, kalau naiza sudah dikire gemok....aku tataula aku masuk golongan ape....heheh

videLcute said...

sini means london ke uk? i biliv takde kot kat guildford. dan eh mcm nandos mmg takde langsung ke ek kat guildford:-?? tak engat aku.

uish apsal mawar tutup? ruginyer.

btollll owwe, kalo naiza gemok, aku mungkin sebuah pembajak.

naiza said...

wohoo.. aku tak perasan pulak aku diperkatakan di entry ni.. patutla aku tersedaksedak.. hehehe

tapi aku sememangnya kurang kurus masa aku kat UK.. huahua.. disebabkan lemak terpaksa dikumpulkan bagi menahan kesejukan di waktu waktu sejuk..