Tuesday, July 1, 2008

++221 the one with sandal putus


hari nih aku decide tanak parking tpt biase aku parking.
situ rm6.
nak parkig jawuh sikit, eh tak sikit, banyak. jawuh banyak.
4 kali ganda km tpt parking biase, tapi, rm4 je.
rm2 kali 24 hari bekerja sebulan = rm48, boleh buat beli 2 double western bacon cheeseburger kat carls jr. meleleh kejap air liur.
so, takpelah jalan jauh sikit demi burger carls jr, boleh bakar lemak burger tuh bile jalan jauh sikit kan.
lagipon bile balik, akan lalu kedai2 flea market kat tepi2 jalan tuh, boleh usha2 kejap, pastu sambung jalan ke parking kereta.
akan tatapi, hari ini, this very day, pada hari ini yg aku baru nak start parking jauh sikit tapi murah sikit, tetibe sandal burok aku berkeputusan untuk memutuskan hayatnye betol2 depan pintu masok kl sentral. binawe betolll.
baru jalan jawuh sikit dah mogok ke wahai sandal burok???
jadi aku jalan seret sebelah kaki masok kl sentral. seriyes rase mcm nak nangis.
nasibaik kedai selipar ialah berhampiran.
dan tepakselah beli sandal baru.

motif cerita: kadangkala, apa yg kite paling taknak, itulah yg kite akan dapat.
dlm kes aku, konon nak bejimat lah sgt, padan muke, dah putus sandal dan tepakse kua duit beli sandal baru.

currently listening to:sugarcult - pretty girl
currently feeling:tak sabar menanti bungkusan dari org ireland
i wanna be:richhhhhhhh

2 comments:

Anonymous said...

malang sgh naseb ko pd hari ituh....tp xpe dpt sandal baru and dpt ilangkan lemak 10kilo...heheh

videLcute said...

:p 10kilo lah sgt