Thursday, November 20, 2008

++272 the one with the tayar pancits

ok. apparently i was still the one who cannot change her own tyre/s girl.
so, selepas penat menangisi pemergianmu di tepi tayar (menangis dirumah je pon), i just drove koho koho ko markek tayar deh.
hok aku tok pehe tuh, bilomano, aku dah drive koho koho, ado jugok nate bewok mano mano dok bising bising "kak, tayar pancit kak". demo tuh tok napak ko aku dok drive koho koho, means, aku tahu dehh tayar aku pancik dehh. kalo aku tok tahu, aku tok drive hok 5kmh wey. bengong nate tu.
*apebende aku ckp ni???*
weyy lah.

so, at the workshop, the mechanic telah mendengar bunyi pelik didlm tayar yg sudah dicabut drpd body kereta lalu mengajakku ke dalam utk menyaksikan brg apakah telah termasok ke dlm tayar, and guess whatttt...
yeyy, tahniah, kereta ku telah menelan bendalah inih:

spark plug OK! dia ckp, nih mmg hari ini dlm sejarah ni, first time saye jumpe spark plug dlm tayar. bravo lah cik adik manis bebaju pink, esok2 dtglah lagi, nak servis ke, nak tu ke, nak ni ke,hihihihi.
terbanglah duik ku kerana tayar yg sebegitu besar lobang nya mestilah ditukar baru dan tidak dpt ditampal nya.

sekian, selamat maju spark plug!~
currently listening to:MCR
currently feeling:stressed
i wanna be:rich and famous

7 comments:

Anonymous said...

doh mung ni baru lepah tengok citto waye ko, ko citto budok kelate?

ganah gok mung ni, pat kali stor taya pancit

jupe mung di nung ;;)

Anonymous said...

doh mung ni baru lepah tengok citto waye ko, ko citto budok kelate?

ganah gok mung ni, pat kali stor taya pancit

jupe mung di nung ;;)

naiza said...

wah.. aku pun agak pelik cemana bleh sparkplug yang sebegitu besar (besar la dari paku ke screw ke) tersumbat masuk dalam tayar ko..

videLcute said...

lelitot: hok budak kelate tu hok mace nok tengok, tapi, hok takdok pitih nok de nung.

naiza: ha tu lah tu. aku tak percaye aku yg langgar lalu dia masok dlm tayar, aku sgt yakin somebody cruel cucuk kat tayar aku siap2, then aku jalan, then dia masok secare sedap. cilake sungguh imaginasi ku.

Anonymous said...

hahahha.... first aku gelak psl ko ckp kltn... pastu aku gelak psl spark plug masuk taya.. lawakkk nyerr..

videLcute said...

burok kan?

Anonymous said...

ahahah...aku pon gelak pasal ko spiking kelantan ...pastuh spark plug masuk tayar...cemane boleh masuk sehhh...takleh imagine?