Thursday, July 17, 2014

++entry mencapab

kepada romeo2 yg cuba mencari identiti aku atau naktau peribadi aku kot from this blog. (kot lah kan)
dan kepada stalker2 yg cuba cari kelemahan aku dan maybe cuba membanding2kan dirinya dgn aku..

ya betol tuh, korg lebih hebat & lebih bagus dari aku..

aku hanyalah gadis kampung. seriously kampung giler. typical malay girl bak kate musuh aku dulu tu.

aku x pandai menari kalo kalo ko nak ajak p clubbing (kalo lah kan, manede aku clubbing dowh)
aku x pandai menyanyi kalo gi karaoke, out of tune, deaftones, semuanya serah kat aku.
aku x pandai bermanja juga, kayu, keras, kalo dating aku tunggu lelaki itu yg start pegang tgn aku..
aku lagila x pandai bergaya, baju aku balik2 yg cam tu je, xdenye de nak kpop2 sgt ni. seksi mmg jauh sekali la.
mekap lagilah kan. aku mmg x pandai langsung mekap! apebende threading2 manicure pedicure semua tuh, aku x pandai. dan x frequent.
aku x lawa, kulit aku kusam, lemak aku bersepah.

tapi,

kalo kalo ko tgh takde duit, aku pandai la kot nak ikhtiar masak ikan bilis goreng bercili ke,
atau sambal sardin ke.. makan dgn nasik. tapayah nak 2-3 jenis lauk pon takpe.
kalo kalo kawan2 ko dtg rumah, aku xdela buat perangai duduk dlm bilik antisosial (kalo kat kg aku org ckp ape sombong sgt? muke ko lawa sgt ke?), tp, aku layan tamu aku, hidang atlis air kalo xde kuihmuih pon, bukan biar camtu aje.
kalo nengok baju selonggok x belipat, aku suke lipat baju. aku lagi suke lipat baju daripada sapu sampah.
kalo butang baju ko tecabut, aku boleje nak jahit sesikit tu, takdela jahit sampai jadi sepasang baju melayu kot (walopon aku penah p belajar menjahit di kemas)(dah lupo)..
dan kalo ko sakit sakit tu, err, aku x pandai urut.. takpe, nanti aku beli bebola masas utk yuh yeh (tetibe yuh kan, siapa ni????)

currently listening to:fix you
currently feeling:loved~
i wanna balik lik lik

No comments: