Thursday, July 24, 2014

++the one with puasa 2014

1. aku mengantuk giler babi. walopon aku tido 12lebih semalam, tp tidoku tejagajaga. tidak nyenyak.
walopon aku akhirnye bangun at 620am, tp aku dah start terjage since 545am..

2. aku skrg telah terjerumus kembali ke online game. instead of pergi solat terawikh like other muslims, lepas bebuka, cpt cpt mandi, solat magrib sekalikan dgn isya, dan terus main game. sampai tido. ulang tiap malam.

3. alhamdulillah, walopon xde berbuka hotel or mahal2 tahun ni, tp, tiap2 hari aku berbuka berteman. x pernah berbuka sorang2 mcm tahun lepas, atau tahun lepas lepas.
(walopon actually aku bykkkkk hari x puase!!! mamposla nak mengganti ni). xoxoxo
(actually aku yg sengaja malas nak join berbuka2 anjuran the company or vendors)

4. aku x dpt air kathira yg sedap tahun ni!

5. wah! cpt gila masa berlalu. dah nak raya weh!

6. aku ade 5 pasang baju raya! ya! baju sedondon sekeluarga ada 2 pasang, tp, sbb mother aku x suka pattern baju yg pertama tuh, (silap jahit), maka, mereka telah membeli baju sedondon yg ke3. campor baju yg mother beli kat medan tempohari yg baru siap tempah, campor baju yg dibeli khas utk wedding my bff ujung taun ni.
jadik 5pasang!
gila kah ini?

7. dan kpd sisaiko: aku malas doooo nak pikir pasal masalah ko. ko pikir2 kan lah sendiri. aku nak hidup aman damai tenang2 happy2..

currently listening to:coldplay - fix you
currently feeling:loved~
i wanna balik balik balik!

No comments: