Friday, December 5, 2008

++282 the empathy

aiaiayayaiayaya...
2-3 hari yg sungguh suwa suwei kamoning betol.
ari rabu start deman selsema. patu malam tu makan cekelet, tercekik hazelnut dia sbb makan gelojoh sgt kot:D
patu, sakit tekak..

patu, semalam henfon aku tetinggal kat rumah. satu hari tak aman. vendors sumer carik, balik rumah tak jumpe henfon katne sbb henfon tu kan xde bunyi. duh betol.

pastu, kene marah sbb kacau org main game.

pastu arini lak, bgn awal, sampai ofis awal around 8.35am.. then around 9.30am ade ofismet tanye "has1fah, why did u turn your hazard lights on?"
oh my what? gile sgt ke aku sampai saje saje biarkan hazard light aku on tengah2 paneh nih?
menapaklah aku ke parking yg maha jawuh tuh, bepeloh2 ketiak.
pelik lah kochiki tuh, button hazard alarm tuh takdelah on pon, apsal tah dia nak menyale2 begitu? dia marah same aku kah?

patu, boss tanye "why u pakai baju cap carlsberg?"
duhhhhhhhhhhh yg sgt panjang.

DAN! harddisk aku telah pulang ke rahmatullah.
innalillah kpd semua semua semua tv series, especially yg blom ditonton.

currently listening to:putih - sampai mati
currently feeling:messed out
I DUN WANT TO GO BACK TO KG AT THIS MOMENT

3 comments:

Anonymous said...

cemana boleh tecekik hazelnut??...
inalillah kepada harddisk anda jugaa...sure tensen tak hengattt...esp ade cite yg tidak ditgk2 lg...huhuhu

videLcute said...

yeeeeeeeeeeeeeeeer
sgt tensyen klimaks!

~chacha~ said...

WEh aku kasi tabik spring kat ko smp bole tecekik hazelnut...
bangga betul aku kat ko
:)