Tuesday, December 16, 2008

++287 wow this is like a diary

yay, was tagged by lina..
here goes..

#01 - Describe 10 things about the person who tagged you :
cilaker lagi susah drpd soalan electronics III kot nihhh..
oklah, ai try yeh encik lina, hehehe.

1. lina is my ex-housemate at kelanajaya taman bahagia ss2.
2. she read my classified in KLUE magazine, hehehe. or KLUE online, either one.
3. that means, she's a KLUE-ians too, back then. one of my fav mag back then, skrg tidak lagi kerana skrg saye ialah pemalas membace ape sahaje pembacaaan termasoklah blog pon dah malas bace, tak mcm dulu.
4. 1st jumpe, ai tak rase yuh sombong ok, tp, i tot u amek drugs or samting, buwahahhahahaha... jgn marah. sbb mate lina mcm stim stim.. =))
5. we talked like 5 words in a week. only. kihkihkih. i dunno what were we doing during weekends back then huh? its an impossible thing for us to lepak together, accept during AF season, tu pon jarang2 jugak ai ade rumah. ai salu kluar dgn atuk kot. or erghhh, i dunno.
6. yea, the only thing we talked about was about the streamyx connection. hahaha. or when i wanted the keys to alihkan her car from blocking mine. hAHAHa lagi skali.
7. and we became closer in the net. the blogs. yada yada yada.
8. then, we hit a gig together, thats the 1st time we ever lepak together. kot?
9. and aku becinta sekelumit dgn member si lina kohkohkoh. who is now atuk's biggest enemy. sampai makan kat nasi lemak cikgu kat kj pon dia avoid sbb tingat kan mamat tuh. saiko betol.
10. lina is a diana's fan, aku sampai jadi mentarik-tarik plak nak join her lomography exploration

#02 - Now I have to describe 10 things about myself
ni kalo tgk mcm senang, tp, bile nak start, terus aku blank. try try..

1. saye suke mengorek kudis yg hitam kering tuh. [absolutely not yg stil merah yg biasenye bedarah jike dikopek tuh]. mangse: kaki aku. kaki atuk. kaki budak2. haha, there was this time aku cube menangkap kaki anak sedare seraye, dan mengopek kudis kering nye, geram giler aku tgk, lalu dia telah memukul kepaleku. kohkohkoh.
[patu, seraye yg bengkeng telah memarahi budak itu tanpe mengetahui aku yg start dulu. hehehe]
2. jerawat tak osah cakaplah. berebut2 nak korek jerawat kat muke. no! bukan muke ko. semestinyelah muke aku atau muke atuk. only. yg diketahui kebersihannya. sedap dow.
3. saye suke makan. itu semua anda tahu. tapi, tahukah anda yg saye suke makan makanan berat sahaje, cikedis2 dan beskot2 tuh saye kureng layan bebanding nasik?
hehehe. itu pasal saye PERLU diet.
4. ok, ini benda yg salu terjadi. setiap kali diperkenalkan kpd rakan baru, people will say this "u look familiar" or "muke dia ni mcm cik.dot.dot.dot lah".
adeeee jeee org yg same muke mcm aku. jap kang, mesti org tanye, eh u ade kakak ke adik ke keje situ sini tak. or, u adik bella dlm citer twilight tuh ke?[yg ni aku reka je:D].
bo.ring.
5. 15 days to 18 years old! :-" la tra ta ta tet tettt
6. i love live performances, tak kirelah ianya rock ke, balladske, irama malaysia ke, dance ke, anything music-related and live especially, aku suke tgk. itu psl aku layan af:-" sehati berdansa, my starz lg ahahahah, dan tak dilupekan, kelab pop. ahahahha. [sbb kelab pop ade nyanyi2 dihujunh permainan]
hiphop competition pon aku gi tgk. laundrybar is my favourite sbb byk local scene, tp, sanctuary pon besss. eh ini bukan live performance. woups~
7. i judge a person by the book, which is totally a wrong judgement dan mestilah dikebumikan segera perangai ini! dan mcm telah terkebumi sedikit.
8. saye jarang balik kg sbb saye pemalas, dan saye sebenanye ade masalah kendiri sikit bile makcik2 di kg suke tanye apsal makin gemok ni. saye terus menambah nasik didepan mereka dgn rase geram nak makan sampai seperiok.
[dan, mak saye sgt rajin turun kl. hehehe, jgn jeles.]
9. saye sebenarnye bukannye pro-kerajaan weyh. ape psl lah korang ni prejudis sgt nih, hihihi. namon begitu, saye juge bukan pro-pembangkang. i dun like all they propagandas. all of them. semua nampak tahyol. semua nye mencerminkan sikap yg tidak dpt mengselerakan selera berharmoni kuh. itu psl saye pangkah hehe kerajaan.
matilah.
10. drummers are hot :D, but, u r even hotter. :*. eh, ni bukan ayat about me. oklah, aku suke budak tuh, drummer meet uncle husin tuh, maria tunku bakri =p
[according to MUH, bakri tu suke jalan2 cari makan, tu psl diorg panggil dia maria tunku bakri. :D]

#03 - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names...
1. ellemomo
2. pojan
3. imahan
4. irina
5. jaja red blooded woman
6. takeru-san
7. ejahat
8. adelina
9. berg
10. naiza

dan semua yg telah mengbace entry ini secare sengaja mahupon tidak.
or else, u'll be cursed! [not like i dunno u're stalking me]
=p
currently listening to:nidji - laskar pelangi
currently feeling:kenayng makan prosperity burger
i wanna be:a supermodel

9 comments:

mynameislina said...

mmg diary btol i dun remember most of it until u said so...it's funny how differently people see ourself like amek drugs....:D wakakakakkakakkakakkakakkakakakkakaka

videLcute said...

lina: haha, seriously. and then, we have to either choose yuh atau lagi sorg budak ni bawak kelisa biru and sgt muda dan chicky dan mcm manje manje skek, we all [me, eja and imah] chose yuh tauuuu.

eLLe said...

aduhhh kita try laa.. kalau tak kena curse pulak

videLcute said...

hehe elly, OFkos kite joking only.

Anonymous said...

woih... jahat nih ko nih.. ko kopek kudis si luqman ke? patut la dia ketok pale ko... aku patut biarkan aje ah aritu.. tp apsal aku tak hengat pn kejadian nih? misteriii..

melloyz said...

aku rasa ada lagi sorang yg strongly pilih lina. Mak ko. Ingat x .. mak ko x suke ngn budak kelisa sebab dia ada nenek kat area tu tapi nak cari rumah sewa. Pastu lina lak org negeri .. hahaha apa lagi. your mak like la .. :p

videLcute said...

sue: ahahahahahha.. openhouse rumah haa.. sile ingatkan.

imahan: yeeeeeessss aku baru tingatttt tuhhh ahahahahaha...

ZR said...

ish aku rase aku pernah buat laaaaaa tag ni chepah. may i be excused?

heheheeh...

videLcute said...

ZR: cheh alasan:p. takpe je, bukan dpt duit pon kalo bejaye suh ramai org buat tag nih pon.