Monday, July 6, 2009

++379 the one with last 3 weeks

pcitures yg telah due 3 weeks.
hambek byk giler gamba, semua yg ade muke aku sume aku nak letak sini sbb semua drpd kemere amar, bukan kemere sendiri mahupon atuk's. aku suke semua. heheh.

"why choose when u can take all" :))

manelah tau aku kurus lagi 2-3bulan :D (which is x mungkin), karang ade org rindu tgk daku dizaman gemok nih. :D





urghhh.. tgk dagu itu!
































ini encik amar, tuanpunye kemere.



tiger juice:D tiger orange juice:D kepalehotak aku.






ahahaha, ye betol, itu lagu KRU donnie tgh karaoke-kan..









atuk menyanyi dgn kesemangatan.







performer of the night~









picture source: amar's canon 450d
currently listening to:tokio-sorafune
currently feeling:lapar T_T tp puase tp mengumpat sebakol dgn irina dan warrie T_T
i wanna be:a supermodel!~

4 comments:

irnfrick said...

aku dah kate.. bukak je pose tuh..

videL kuchiki said...

tabaik ko.. ade lagi 9 days to go nih!~

melloyz said...

hahaha .. adakah kes status panjang2.. terpakse le aku pun tukar status ni... kekekke

videL kuchiki said...

aahahahahaha imah aku tau ko nak join the kutukan tp kau malu2kan kan kan:p